Wednesday 21 May 2014

Mealshakes untuk orang dewasa

MEALSHAKES UNTUK ORANG DEWASA

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Mealshake, what is it you may ask?. Saya dulu pun tak berapa familiar dengan mealshake ni, sebabnye, saya jatuh cinta dengan Shaklee ni sebab saya jatuh cinta dengan gla complex ( ambil sebab sengugut kuat....sekrg bye sengugut....)  vitamin c dan vitamin e, lepas tu lecithin dan herbalax ,lepas tu ESP and the list continues...hehehe..

Jadi apehalnye dengan mealshake ni pulak??
haa..ini adalah misconception saya terhadap mealshakes ni..:P

  1. orang yang nak kuruskan badan tak perlu ambil mealshake- (untuk orang tambah berat sahaja)
  2. mealshake hanya untuk kanak-kanak yang mempunyai masalah untuk makan.
  3. mealshake untuk orang yang tak boleh telan pil/kapsul sahaja
List kat atas tu ialah antara misconception saya pasal mealshake ni. Seriously, saya ingat amek mealshake ni boleh buat badan naik ( saya kan sensetif bab-bab berat badan ni) so memang nekad la tak nak ambil..haha. 

Tapi memandangkan bulan ni promo beli 6 percuma 1 Mealshake ni sedang berlangsung, saya pun study apa yang best sangat pasal mealshake. Ye lah sampai ade promo-promo bagai pasal mealshake ni, lepas tu laju pulak orang order, mesti barang baik ni.

Study punyala study.baru tau kebaikan mealshakes yang sebenar....nie antara kebaikan mealshake.....

  1. Nutrisi Lengkap: mealshake, menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan zat perlu dalam tubuh boleh menyebabkan kadar serapan vitamin dan mineral dalam tubuh kita jadi kurang efisyen. 
  2. Membekal nutrisi kepada sel tubuh: sebab mealshake ni diperbuat dari bahan semulajadi dan kaya dengan protein ia membtu pembinaan sel-sel baru.
  3. Membantu tumbesaran: mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium untuk membina tulang dan sel-sel untuk membantu proses tumbesaran ( sebab tu ia glamer untuk kanak-kanak)
  4. Anti-oksida: mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  5. Mengembalikan seri wajah: sebab ade vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberi complexion wajah yang lebih cantik.
  6. Detoksifikasi: Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa-sisa buangan dari perut dan usus.
  7. Kelazatan rasanya: berperasa french vanilla, tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. 


Wah.....1 jar nie macam2 boley...suka2.....jom grab now....sekarang tengah ada promosi tau...jom...kita pakat share ngan jiran2,kawan2....buy 6 free 1...jimat tau.....1 jar nie tahan....rasa pun best...yummy...disukai ramai....

Jom pakat order....sebarang pertanyaan boley hubungi sy
Sms/wasap : 0139099354 (cepat dan mudah...hehe)

Dapatkan konsultasi free dri sy dah guide pengambilan suplement shaklee nie,.....sy dah jatuh cinta ngan shaklee....

No comments:

Post a Comment